Predstavljeni logo i slogan Europskog vaterpolskog prvenstva 2024.
Manje od mjesec dana preostalo je do Europskog vaterpolskog prvenstva, a tim povodom organizatori iz Hrvatskog vaterpolskog saveza predstavili su službeni logo i slogan.
Prvi put u povijesti dva vezana Europska vaterpolska prvenstva održati će se u istoj državi, a nakon fantastičnog izdanja u Splitu 2022. godine, od 4. do 16. siječnja domaćini su ovoga puta dva grada – Dubrovnik i Zagreb.
Inspirirano hrvatskim pleterom
Svjesni da je prethodno izdanje u Splitu podiglo najvišu moguću ljestvicu, dizajnom logotipa i vizualnim identitetom pokušan je pratiti isti standard. Gradovi domaćini te Republika Hrvatska, predstavljeni su specifičnim simbolima i motivima kojima se isprepliće kulturalno naslijeđe sa vaterpolom. Inspiraciju za službeni logo pronašli smo iz tradicionalnog hrvatskog pletera. Znan i kao troplet, to je geometrijski ukras svojstven starohrvatskoj kulturi te je dio umjetnosti, tradicije i običaja hrvatskoga naroda. Konture pletera ujedno se odražavaju u valovima ili vodi kao integralnom dijelu vaterpola. Kombinirane s konturama vaterpolista kao sekundarnim motivom, dobivamo snažan vizualni prikaz domaćina prvenstva i samog sporta.
Ujedinjeni u vaterpolu u srcu Europe
Motiv vode i valova u pleteru odražava se i u samom sloganu “Waves of Unity”.Vaterpolo je oduvijek njegovao jedinstvenu povezanost među svim njegovim akterima. To nije samo sport, već kulturni fenomen koji oblikuje karakter, usađujući vrijednosti timskog rada, otpornosti i ponosa, stavljajući kolektivni identitet ispred individualnih razlika. Motivirani razlogom zbog kojeg je prvenstvo ponovno stiglo u Hrvatsku, slogan simbolizira povezanost svih sudionika – igrača, gledatelja, volontera, gostiju iz svih dijelova Europe, novih generacija. Povezujući raznoliku skupinu pojedinaca oke zajedničke strasti prema vaterpolu, šaljemo snažnu poruku solidarnosti.
Uz predstavljanje loga i slogana, organizatori su već otvorili prijave za volontere, a sljedeći korak su pozivi za medijske akreditacije i ulaznice, za koje dobivamo najviše upita.