Veličina fonta
Disleksija
Kontrast
Prvenstvo Hrvatske / 20. svibnja 2021.

Osvrt na treću finalnu utakmicu PH

Treći finalni ogled Jug Adriatic osiguranja i Mladosti u Dubrovniku, najavili smo, između ostalih, kroz trenersku prizmu neutralnog kuta, odnosno kroz stratega splitskog Jadrana, Milu Smodlaku. Nakon gruškog trećeg finala, osvrt smo zatražili od nacionalnog izbornika Ivice Tucka. Prvi čovjek stožera Barakuda promatrao je sve dosadašnje finalne utakmice, dolazi dakako i na četvrtu u Zagreb (subota, 22. svibnja, 18.00 – HTV 2).

– Bit ću iskren pa reći na početku kako smo gotovo pa svi očekivali, a na temelju viđenog u prve dvije utakmice, da će finalna serija biti završena u srijedu u Dubrovniku – veli izbornik Tucak.

– Ne zato jer je bila pretjerana kvaliteta jedne ili druge momčadi, nego zato jer je Mladost djelovala svima nama, pa i meni osobno, kao potrošena, nezainteresirana momčad. Kao da nisu ušli u finalnu seriju s nabojem koji čovjek u takvim situacijama očekuje od finalista. Međutim, od početka treće utakmice se vidjelo da primjerice Jug nije bio u dobrom psihološkom momentu. Od početka je bilo vidljivo i da ta utakmica može otići u smjeru pobjede gostiju. Iako, i to valja navesti, da je Mladost po meni u prve dvije četvrtine nekim svojim teškim pogreškama, održavala Juga u igri. Ipak, kako je utakmica protjecala, probudio se i taj inat u zagrebačkoj momčadi.

Na još je nešto želio upozoriti izbornik Hrvatske…

– Ono što je meni bilo vidljivo, kao trener, kao izbornik pratim jednu i drugu momčad,  reakcije, pojedince itd., bio je vidljiv pobjednički govor tijela kod Mladosti. Iskreno, u srijedu sam prvi put uočio, prvi je put bila vidljiva ta reakcija čak i klupe Mladosti. Reakcija svih igrača pri postignutom golu ili nekom dobrom potezu, obrani Marcelića. Tu sam vidio neku energiju, želju da se produži serija i mislim da je Mladost to potpuno zaslužena dobila – napomenuo je izbornik Ivica Tucak.

Subota nosi sasvim novu priču

U osvrtu je strateg naše nacionalne vrste iznio i mišljenje zašto mu je drago da se finalna serija produži, a kroz prizmu reprezentacije.

– Meni je sasvim razumljivo da su u Jugu željeli naravno okončati seriju već nakon tri utakmice, osvojiti naslov prvaka i to je logično. Međutim, meni kao izborniku je drago da nam igrači, tako i reprezentativci ipak imaju malo više ovakvih jakih utakmica, s takvim nabojem, intenzitetom. Uvijek je to bolje od suhoparnih treninga.

Tko ima prednost ili imali uopće prednosti u četvrtoj utakmici finala?

– Ona će po meni biti posebna priča. Ništa neće značiti prijašnje tri utakmice, tako ni ova posljednja u Dubrovniku. Ne bih se usuđivao davati nikakvu psihološku prednost ni Mladosti, a niti Jug stavljati u Zagrebu u nekakav inferioran položaj kroz aspekt proteklog finalnog susreta.

Riječ-dvije o reprezentativcima i njihovoj igri.

– Drago mi je bilo za vidjeti osjetno bolje izdanje reprezentativaca iz Mladosti koji su u prve dvije utakmice bili dosta u sjeni. Marcelić je po meni bio najbolji igrač utakmice. Izuzetno dobre predstave i Bukića, Vrlića, mladog Lazića, Bušlje. Uz dodatak Viskovića koji je uvijek tu ‘negdje’, pod radarom reprezentacije i koji je odigrao dosta, dosta kvalitetnu utakmicu. U Jugu je Loren Fatović bio izuzetno motiviran, s fantastičnim potezom u drugoj četvrtini – prisjeća se i Tucak.

To smo posebno željeli naglasiti. Taj dvostruki dribling, način na koji se oslobodio Bušlje i Harkova je bio potez koji je obilježio utakmicu.

– Ja bi rekao ne samo utakmicu. To je bilo… Ono malo ljudi koliko nas je bilo na tribinama, službenih osoba, a vjerujem i svak’ onaj koji je gledao utakmicu u TV prijenosu, da je zapljeskao. Spontano jer se onakav potez ne vidi često, nije se vidio dugo. To je dečko koji zna igrati vaterpolo, osjeća vaterpolo. Samo eto, izuzev njega u srijedu, u momčadi Juga nije bilo još nekog pojedinca da mu ‘pruži ruku’ kako se kaže – zaključio je za hvs.hr u osvrtu na treću finalnu utakmicu Prvenstva Hrvatske, izbornik Barakuda Ivica Tucak.